Inte konstigt

Att min dator var segare än segast... 2732 fel upptäcktes! Inte so rockigt om Ni frågar mig. Jäkla skit är var det är helt enkelt. Nu är i alla fall dom åtgärdade. TACKA vet jag virusprogram och sånt sheit ;) Själv är jag rätt tappad på fronten. Jag tänkte för ett tag sedan även att jag skulle frigöra lite utrymme så min skönhet kunde bli lite snabbare. Och istället för att söka efter problemet så avinstallerade jag lite program som jag tyckte att jag inte behövde. - Det skulle jag inte ha gjort. Nu protesterar den varje gång jag startar den, att viktiga komponenter har tagits bort. Yes, i know!

Men men... Prövar man ingenting får man inget veta ;)





Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback