Jag sa NEJ !

Andreas tänkte köpa en jättefin sliten vit hyllstege och en vacker madonnaskulptur (inte artisten alltså) i metallic som jag ville ha idag. Men beslutsångesten satte fart i min hjärna och sen sa jag faktiskt NEJ till bägge. Jag sa att vi väntar... Är du verkligen säker, säger min vackra man. - Ja, svarar jag! Dom står nog kvar här även om en månad när vi har flyttat in i vårat hus. Och gör dom inte det, så får det väl vara. Han blev riktigt förvånad, och skall jag vara helt ärlig så blev jag det även jag. Men rätt stolt över mig själv ändå som stod emot ;)

Himla käcka små butiker vi har här i Vara. Det gillas ♥





Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tanya

Åh, en hyllstege hade inte jag tackat nej till! Hoppas den finns kvar när jag kommer o hälsar på er där borta! :-)



Psst! Det var himla kul o träffas idag!

2011-02-25 @ 19:03:15

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback