Nya stolar

Andreas och jag har hittat en bord som vi verkligen vill ha, men hittad inte dom rätta stolarna till. Men jakten fortsatte, och idag så tänkte vi att vi faktiskt kan kika på blocket med eftersom vi inte vill ha en helt modern stil, utan mer åt vintage. Jag gillar ju att blanda stilar och tänkte att man säkert kan hitta nåt fint där. Sagt och gjort! Idag lades en annons ut i Lidköping om 6 fina stolar, och vi kastade Oss på luren direkt. Dom fanns kvar och finns nu i våran ägo. För 500 kronor blev dessa fina stolar våra! Känns som ett lite bättre pris än 9000 kronor, som de andra vi gillade kostade (1500 kr/st). Vi kommer dock att klä om stolarna för Andreas gillar inte tyget. Men vi vet hur vi vill ha det, så det kommer bli perfekt tror jag :) 



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Linda

jättefina!

Och jag gillade faktiskt tyget, men det ska bli kul att se vad ni ändrar till. :)

2011-02-11 @ 21:31:01
URL: http://lindakarlslind.blogg.se/
Postat av: En annan Lena

Jättefina och jag gillade med tyget fast det beror ju klart på vad som mer finns i inredningen. Grannarna här har liknande stolar och klädde just om sina i ett tygliknande material men som är typ som vaxduk. Väldigt praktiskt och lätt att hålla rent men ändå snyggt. Vad blir det förr bord då?

2011-02-11 @ 21:54:56
URL: http://www.mammalenas.wordpress.com
Postat av: Gnistan

Helt klart ett bra köp, ni sparade en hel massa pengar på ett blocket köp...L



Tyget, ja inte i min smak heller, men tror att du fixar det i din stil, vill gärna se mer av tyget, när det är påsatt..



Kramisar

och lycka till med allt, inflytt & allt annat positivt som händer..

2011-02-11 @ 23:56:18
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback