Tidsinställt inlägg exakt 17:13

Inredningsådran i mig strömmar ju på för fullt, för jämnan. Men när jag såg Plazas senaste framsida så trodde jag nästan att jag skulle falla ihop. Sååå himla fint köksbord och stolar. Förälskelsen var ett fakum ♥ Ropade på Andreas direkt i hopp om att han skulle vara åtminstone hälften så impad som jag var. Men det blev inte riktigt så... "Ja visst var det snyggt, men INTE hemma hos Oss älskling! Där skall alla stolarna se likadana ut." Lite förtvivlad blev jag, men egentligen inte. Jag visste att vi skulle hitta vårat PERFEKTA bord, som var perfekt för Oss bägge, och nu har vi gjort det. Kan knappt bärja mig förrens det är på plats ♥ Men galet läckert var allt även detta på Plazas framsida... 


Pic

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback