Tjolahopp tjolahejsansa

Idag har jag varit på jobb en snabbis, metodhandledning/konsultation. Superintressant, men jag fick sådan spänningshuvudvärk (?)/migränanfall (?) att det kändes/känns som om hela hjärnan skall spricka på mig. Egentligen är det nog en kombination av de två olika varianterna. Jag har slängt i mig massor med piller i hopp om att skiten skall ge med sig, men den vägrar. Har även fått massage men det hjälpte inte heller. Kort inlägg blir det för jag pallar inte mer. Nu skall jag natta min vackra dotter,l som för övrigt fyller 3 år i morgon ♥ Hur 17 gick det till liksom? Tänkte lägga mig ihop med min stora tjej nu, fast på spikmattan och spikkudden som en sista utväg...

Hörs sedan eller i morgon... PUSSS.



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Hoppas huvudvärken är bättre och vill säga ett stort GRATTIS till lilla tjejen. När jag går in på dej så kommer hela tiden din låsta upp eller ja lösen för den som jag ska avbryta! fattar inte varför...alltså på den vanliga också...

2011-02-02 @ 07:34:28
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback