Skönheten

Här är min fina fina dator! Jag ÄLSKAR den redan :) Det har allt jag vill ha, och lite till! 

SAMSUNG R540 15,6"

Solid 15,6" laptop med LED-skräm, Intel Pentium Dual Core och 320 GB hårddisk. Design: silver.

Varukod: SAMNPR540JS05
  • Intel Pentium Dual Core processor
  • 512 MB grafiklösning
  • 320 GB hårddisk
  • HDMI-utgång
  • Minneskortläsare
15,6" LED HD - Skärm med utmärkt bild som drar mindre ström. Intel Pentium Dual Core - Processor och 4GB ger dig den kraften du behöver för att ditt digitala liv ska flytta lätt och enkelt. ATI Radeon HD5145 - Grafiklösning med 512MB RAM. Lagra dina personliga filer på den 320GB stora hårddisken, spela DVD-filmer och gör backup med CD/DVD-brännaren och chatta med nära och kära med den integrerade webbkameran och mikrofonen. Denna laptop har även numeriskt tangentbord som gör det enklare när du ska jobba i Ecxel, trådlös anslutning, HDMI, 3-i-1 minneskortläsare och Windows 7 Home Premium 64 bit.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tina

Kul med ny dator, det är ju nåt man använder dagligen så då vill man ju ha nåt som håller måttet liksom=)

2011-03-08 @ 21:11:35

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback