Utnämning

Jag fullkomlligen älskar El Giganten! Och nu utser jag, och min oberoende jury, dem härmed till världens bästa affär. Servicen där slår alla affärer med hästlängder. Inte bara elektronikaffärerna, utan alla tror jag. Jag blir så himla glatt förvånad varje gång jag är där och idag så slog dom verkligen alla rekord. Jag köpte en dator för ett litet tag sedan (tre veckor), som jag verkligen inte är nöjd med. Och när jag pratade med dom för ett par dagar sedan och berättade att jag hade klantat mig, då datorn inte hade alla de funktioner som jag behöver. Så säger dom att jag skall komma ut med den, så skall dom se vad dom kan göra. Idag så åkte jag ut med datorn i släptåg. Ingen kartong, eller manualer kvar, bara datorn, laddaren och kvittot.

Och vet Ni vad dom säger till mig?

- Men denna är ju bara tre veckor gammal och vi har 30 dagars öppet köp, så den kan vi ta tillbaka direkt.

- Vaaa?, säger jag. Men jag har ju använt den!

- Ja, men man måste väl få provköra elektroniken, och du har ju 30 dagars öppet köp, så den tar vi tillbaka direkt om du vill.

- Men herregud. Ni har ju verkligen världens bästa service verkligen!

- Vad roligt att du tycker det! Och eftersom du är så trevlig, så kan jag ge dig lite rabatt på den nya med. 

- Weeeiiiiihoooo :) Ni är bara för bra!  

Och så går Lena därifrån med en jättebra dator, som har allt hon behöver. Och ett STORT leende på läpparna över att ha fått ett sånt underbart bemötande. JAG ÄLSKAR EL GIGANTEN HELT ENKELT ♥ Det är den enda butiken jag köper elektronik ifrån och så kommer det att fortsätta vara!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Haha!! Du är för go...

2011-02-28 @ 22:25:31
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Nanna

Alltså det där händer ju bara inte! Men det är ju bra att veta att de ger så bra service!! :D Förstår att din dag blev gjord :D

2011-03-02 @ 22:55:49
URL: http://nannashem.blogspot.com
Postat av: hkuslevyr

Anulucil komizemupe sisifa wuh olev, aduxisoko wa!!!

2012-10-16 @ 14:13:28
URL: http://www.pexopob.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback