Du rör mig till tårar min älskade vackra man ♥

Jag går in på facebook och ser att jag har fått en kommentar av min underbara kärlek (som förövrigt inte kommenterar vanligtvis) och jag blir så rörd och så glad att tårarna rinner på mig. Det finns verkligen ingen som honom, och jag kommer nog aldrig riktigt förstå vad jag har gjort för att förtjäna någon som honom i mitt liv. Andreas ger mig allt, och lite till. Jag är så lycklig att jag nästan inte vet vart jag skall ta vägen. Alldeles tokkär är jag och han gör hela mitt liv magiskt. Inget skulle göra mig lyckligare än att få spendera mitt liv tillsammans med honom och mina fina barn. Detta vackra hade han skrivit till mig...

"Lena, du är det mest värdefulla jag har i mitt liv och du är det vackraste som någonsin satt sin fot på denna jord. Älskar dig som jag aldrig älskat förut, du har väckt känslor som jag aldrig tidigare känt. Jag älskar dig!"

Aldrig någonsin har någon skrivit något så vackert till mig, och det gick rätt in i hjärtat ♥ JAG ÄLSKAR DIG ANDREAS HEDVALL ♥ Och jag tänker göra allt som står i min makt för att du skall få fortsätta vara världens lyckligaste man, i alla dina levnadsdagar ♥



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Tina

Finns bara ett ord för detta: Vackert! :)

2011-01-06 @ 11:53:33
URL: http://tinasdiverse.blogspot.com
Postat av: Eva Götharson

Så underbart! Så glad för er skull! Utan att veta så mycket om dig och ditt liv så kan jag föreställa mig att du också gått igenom en del som lett till att du är ensamstående mamma. Jag själv trodde bara den där himlastormande men också osjälviska och fina kärleken bara var något som fanns på på film. Så lycklig över att det finns i verkligheten. Det gäller bara att möta rätt människa!

Lycka till och var rädda om er och barnen! Kramar <3

2011-01-06 @ 12:20:55
Postat av: Anonym

sweet hur länge har ni vart ihop?

2011-01-06 @ 12:46:44
Postat av: Johanna Petersen

Åh ni är så söta tillsammans! :)

2011-01-06 @ 13:39:38
URL: http://rosagardiner.blogg.se/
Postat av: Mathilda

Visst är det underbart när man får sånna fina ord av person man älskar!



Du förtjänar verkligen all lycka och kärlek han ger dig <3

2011-01-06 @ 15:30:05
URL: http://mathildahanssen.blogg.se/
Postat av: Modern

Så fina ord!

2011-01-06 @ 16:17:52
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Katta

Är så glad för din (er) skull min vän!!

Du är värd all lycka och kärlek i världen!!!

Stor kram!!

2011-01-06 @ 17:44:59
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: Nina

Va underbart <3 Nästan så jag längtar tillbaka till när kärleken är färsk o man e sådär tillät som du e nu. ;) Jag är såå glad för din skull att du funnit en så fin man. Lena, ställ dig inte frågan va du gjort för att förtjäna en sån underbar man, du förtjänar honom för att du e du och är precis lika underbar som honom! Hoppas ni lever lyckliga tillsammans i många många år! Happy for you! Puss o kraam på dig fina du <3

2011-01-07 @ 01:27:03

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback