En dröm som blir till sanning ♥

Jag sitter och drömmer mig bort lite och hittade detta underbara, fantastiskt fina hem på Hus och Hem. De skriver om familjen Sävinger som inrett sitt hus med stil, fast med en tight budget. De har inte tagit några lån utan renoverat efter hand och gjort många fynd. Enligt mig så ser deras hem näst intill perfekt ut och jag fullkomligen älskar kombinationsmixen lantligt/natur/djurskinn/lack/nytt/gammalt. De lyckas föra hemmet personligt, men ändå oerhört stilrent och med stor mysfaktor. Längtar sååå tills vi har ett eget hus som jag kan få inreda ♥


Pics by Hus och Hem, collage by me.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

Jag vet en dröm som snart blir till sanning=)

2011-01-18 @ 11:32:25
URL: http://lnoremalm.blogg.se/
Postat av: L

♥♥♥

2011-01-18 @ 11:37:14
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback