Fel ordning = inre kaos

Idag så har jag inte haft med mig huvudet ordentligt känner jag. Och anledningen till det är att jag har gjort saker i helt fel ordning och glömt det grundläggande, maten. Jag vaknade i god tid idag och kände mig relativt pigg. Detta händer typ aldrig, men eftersom Millis fortfarande sov efter att jag skickat iväg Raz till skolan så gick jag och lade mig igen och sov tills Milla kom in till mig 09:30. Där gjorde jag mitt första misstag när jag valde att gå tillbaka till sängen igen. För skulle jag gått upp så kanske jag hade sovit nu i stället för att sitta i soffan och blogga med uppspärrade ögon och otrött så det skriker om det?!

Men men... Sedan drog jag iväg på möte som startade klockan 13. Egentligen skulle jag ha varit på ytterligare ett innan, men jag hann inte det idag, och telefonen hade jag glömt hemma så inte kunde jag ringa och säga det heller, PINSAMT. Men men igen... Möte då... Ingen mat hade jag visst stoppat i mig innan, och vid 13 så är det rätt bra att ha ätit någon mat. Speciellt om man skall orka sitta still och i 3 ½ timma med. När jag till slut hämtade hem Millis så åkte vi en snabbis till Blomsterlandet och sen blev det en akuttripp till pizzerian. Tror jag kastade i mig pizzan på ca tre minuter = Inte bra! Sedan blev det besök hos Mammsen och då var jag så stissig att jag inte visste vad jag skulle ta vägen :/ Men det var skönt att komma dit i alla fall. Min Mamma är bäst och hon är även en av de klokaste själar jag känner. Vi kan verkligen prata om allt! Nja, kanske inte riktigt allt, men nästan ;) När vi åkte därifrån kom jag på att jag behövde färga håret = ytterligare affärstripp. Sagt och gjort! Väl hemma färgaste/pratade i telefon/städade. Jag är jätteeffektiv när jag är sån här, men det är jobbigt, för det finns liksom inget stopp i mig. Nu skall jag städa lite till + plocka ur diskmaskinen, sen skall jag hoppa i bingen. Efter en stund på spikmattan kanske kroppen fattar att den skall vara stilla i några timmar? Man kan la hoppas i alla fall ♥

Ha´re KING, TJINGELING!

Kastar in en cool pic på en sleten morsa, och en bedårande dotter ♥ Hon har förövrigt gått omkring idag och sagt "Mamma jag älskar dig, jag tycker om dig, Mamma jag älskar dig och så tycker jag om dig!" Om och om igen... Sötbubbla ♥ Som jag smälter i din närhet!



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Kan inte låta bli, men småler när du skrev:

Jag är jätte effektiv när jag är sån här



Du är inte ENSAM om att vara uppe i varv L - Det finns fler :)



Men hu vilken underbar liten familj du har!



Kram

2011-01-19 @ 15:50:31
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Gnistan

Oj glömde!

Vad fin din sida är rent inredningsmässigt



Syns att du kan det där & kram igen!

2011-01-19 @ 15:53:27
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Gnistan

Vilken fin bloggsida du fått till!

Helt kanon!



Jag småler lite för mig själv

när jag läser:

Jag är jätteeffektiv när jag är sån här, men det är jobbigt



U ar not alone!



Kram

2011-01-19 @ 15:57:44
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: L

TACK underbara du ♥

2011-01-24 @ 21:01:15
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback