Inte lätt att fokusera på beställning

Och just nu spinner min hjärna på i 180 knyck. Min kärlek fick åka tillbaka till jobbet ett par timmar, och han är redan saknad ♥ Barnen och jag roar Oss på egen hand i var sitt hörn ;) Millis puzzlar, Raz läser Dalslandsdeckarna (Huggormens spår) och jag själv sitter och försöker samla mina tankar lite. Det är så mycket som händer nu att jag blir yr i huvudet, och jag känner att jag behöver A som leder mig på rätt spår när jag blir nervig och ofokuserad. Han är bra på det. Har aldrig varit med om att någon har haft den inverkan på mig förut och lyckats med det. Och han är inte ens utbildad på området ;) JAG ÄLSKAR DIG och är så glad och tacksam över att jag får spendera mitt liv tillsammans med dig ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback