Lena är

Förväntansfull och pillemarisk (som bästaste Lina brukar säga ;)), så kan Lena inte varva ner... ("ovanligt") Efter att ha legat i sängen och snurrat runt runt runt, så gav hon upp och började pilla lite med designen igen i stället ;) Kanske dags att göra ett nytt försök snart? Skall jobba i morgon. Nu börjar jag i alla fall att gäspa lite... Ett steg i rätt riktning! Idag har vi gjort en skitläskig, men superspännande sak! Jag är toklycklig och kan knappt bärga mig ♥ Kanske kanske kanske kommer det att hända grejer här snart :) Tjille ♥





Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: LindaNoremalm

jag kan räkna ut vad.. hi hi.. lycka vill med iaf ibland

2011-01-11 @ 09:37:28
Postat av: L

LYCKA... Ja, bättre sammanfattning finns nog inte ♥

2011-01-13 @ 23:14:24
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback