Tidsinställt inlägg exakt 08:00

Här kommer ännu ett tidinställt inlägg och det är ju grymt att man numera kan hålla bloggen vid liv även de dagar man inte kan blogga. Hur bra som helst att man bara enkelt och lätt kan bestämma exakt tid och datum som inläggen skall publiseras. Det gillas något enormt! Bara det att man får ha lite framförhållning med sina skriverier och inte publisera allt direkt ;)

Jag är ju fortfarande väldigt såld på bokstäver! Inte lika förtjust i hela väggord längre. I alla fall inte de vanliga som ca 7 miljoner av Sveriges befolkning har. Men sådana som sticker ut lite gillar jag. Även de som man gör till sina egna genom att kanske måla som lite snyggt, eller sätta sin personliga prägel på dem genom att klä dem med exempelvis tyg eller klischiga papper. Johanna, som har bloggen Vintage har gjort en helt galet läcker vägg till hennes som Nheo och jag blev störtförälskad direkt ♥ Vill ha något liknande i Raz rum, men har ännu inte fått tummen ur... 


Pic by Vintage, collage by me.



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback