Känsligt

Just nu är det väldigt mycket känslor i familjen så bloggen kommer lite i skymundan. Vi flyttar ju till helgen och Rasmus gör sin sista dag med sin grupp idag och gjorde sista dagen med hela klassen igår. Barnen hade gjort en bok till honom där dom hade skrivit vad Rasmus betyder för just dom. Jag läste den först nu, och tårarna sprutar ner för mina kinder. Trots att vi toklängtat till flytten, så känns det jäkligt hårt vissa studer och det är mycket tårar och känslostormar just nu. 

Barnen hade skrivit så fint om min underbara kille och ritat en massa fina teckningar. För att citera några...

"Lycka till i nya skolan. Hoppas att du får massa nya snälla kompisar" "Inget kommer vara kul utan dig!" "Vi kommer sakna dig!" "Du är så duktig på fotboll och matte" "Du är så cool och en så bra kompis" "Du är så snäll jag kommer att sakna dig jätte jätte mycket" "Du är så snäll och cool" "Du är min kompis" Du är schysst, bra på att spela fotboll och king, bäst rolig och snabb" Det kommer att kännas ensamt utan dig
"PUSS och KRAM"

Självklart blir jag jätteglad för dessa fina ord, att han är en så fin kompis och omtyckt av många. Men samtidigt är det pissejobbigt att läsa. Vanligtvis är Raz överlycklig över flytten, men igår blev det för känsligt för honom och då var han förtvivlad. Det gör så obeskrivligt ont i mig att det känns som om jag skall gå sönder. Men samtidigt har jag allt stöd i världen. Och jag vet att detta är rätt. Jag är livrädd vissa stunder, men jag tvivlar inte på att detta är det rätt. Att det är det bästa för hela familjen ♥ Men som sagt... Känslorna stormar i mig, och mitt främsta fokus ligger på min familj.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Jag förstår att det är känsligt, men samtidigt måste det ändå vara ett bevis för både dig & Raz att han är en omtyckt kille,

det måste vara underbart att känna.



Jag hoppas & håller tummarna för din fina familj att allt ordnar sig för er alla!



Jag vill verkligen inte tro något annat!



Skickar en stor bamsekram till hela din familj, från mitt <3 till ert <3 & er framtid..



Lycka till med flytten!

2011-03-16 @ 16:00:58
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Modern

Jag förstår att det är jobbigt!! Sedan är det ju så att barn ganska snart anpassar sej till nya männiksor, miljöer, kompisar mm

2011-03-16 @ 21:13:10
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Tina

Det måste vara skitjobbigt före både dig och Rasmus. Jag tycker dock att det hade vart konstigt om han inte reagerat alls då han ska lämna tryggheten där han växt upp. Man vet ju själv hur man reagerar vid förändringar(kanske talar för mig själv där). Tror han kommer få det kanon bara han vänjer sig lite så. Som tur är så är det ju inte så långt hem.

Lycka till med flytten!

2011-03-17 @ 21:39:43
Postat av: L

TACK ALLA! Det värmer att höra Era fina kommentarer. Detta gör skitont och jag hoppas innerligt att det snart lägger sig. Han trivs ju i alla fall mestadels av tiden, men jäkel vad ont det gör i mammahjärtat av att se honom ledsen :(

2011-03-21 @ 21:56:15
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: ileyrieybt

A fu, icigede komosesil sonebanux namoci ve niw epamak uhakucuh jo ruzuseyu.

2012-10-16 @ 16:01:22
URL: http://www.habakatowu.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback