Natt natt natt blev solig dag...

I morse var jag supertrött, då jag inte sovit mycket alls inatt. När jag hämtade upp min lilla tjejja från dagis, kastar hon sig ner från stolen vid frukosten och kutar fram till mig och slänger sig om halsen på mig. Då kan man inte göra annat än att piggna till och fyllas av lycka och kärlek ♥ Underbara unge! Åkte svängen förbi Amelie och hälsade på henne och Molly. Kul kul var det, och det tyckte Millis med :) Hon tycker så mycket om "Söta bebis Molly". Därefter blev det hem och kolla datorn för att se om jag fått tillbaka något på skatten och jajjemen det hade jag. Underbart! Tänkte göra en ökad skattdragningsanmälan till jobbet nu med, så kanske det blir ännu mer nästa år. Det är ju ett sparande i sig, och det märks ju inte eftersom man aldrig ser dom pengarna på kontot. 

Mötte sedan upp min kärlek som fyller år idag, för en liten snabbis-lunch-date, innan det var dags att hämta upp prinsen från skolan. Jag kände mig så lycklig när jag steg innanför dörren. Jag är inte längre så rädd för att flytta, för jag vet att mitt HEM är tillsammans med min familj. Vart vi bor är egentligen ovässentligt. Just nu är vårat hem i Andreas lägenhet, och det är HEMMA just nu. Och bara den känslan känns så oerhört bra att jag knappt kan beskriva det ♥ Jag är lugn just nu och har frid i själen... *LYCKA*



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback