Beslut

Idag har varit en tung dag, som har krävt kraftansträngning till 1000. Var på ett möte idag (ej jobbrelaterat) som var riktigt jobbigt, men oerhört viktigt. Ibland så måste man fatta jobbiga beslut för någon man älskar, och det gjorde jag idag. Och trots att det känns oerhört tungt i mig, så finns det inte ett uns av tvivel i min kropp. Jag vet att det var/är det rätta. 

För ett par dagar sedan så gick lilltrollet och jag en tur till A:s jobb. Och på vägen dit så fann jag en av mina favoritblommor. Som är var kameran med så det blev ett par bilder :) Dessvärre ligger inte kvaliteten på topp, men det blir så ibland.


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Åh, Gud va charmigt, äsch det där lät knäppt,

men jag menade inte så, jag menar att det va bra gjort. Beslut kan vara jobbiga - men sålänge magkänslan säger att det är rätt - så lita på den, den kommer ge dig mer än du anar & bilden blev lite skev i färgen, men bara ännu mer charmigt..

2011-05-13 @ 15:41:44
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback