Äntligen

Som vi har längtat, och nu kom dagen äntligen... Julavslutning i skolan. ÄNTLIGEN JULLOV!! Nu skall vi bara mysa, sova, hitta på roligheter och gotta Oss. Tyvärr så missade jag julavslutningen för första gången någonsin och det var lite ledsamt att inte kunna vara med. Jag har ju alltid sett min fina kille på alla julavslutningar ♥ Men T var ju där och även gammelfarmor och tittade på honom så det kändes ändå rätt OK. Värre om ingen utav Oss kunde komma. Bägge barnen är hos honom nu och skall vara där tills på måndag. Sen så skall barnen och jag vara hemma och mysa MASSOR, ända tills juldagen får då skall dom ner till T igen. Tycker att vi har fått ihop det bra!! Härligt att man kan komma överrens så bra ibland med =)

ÄLSKAR ER SÅÅÅÅ OCH SAKNAR ER REDAN ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Ja det är tråkigt att inte vara med på avslutningar mm.

2009-12-19 @ 22:36:33
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Åhh, längesen jag va på en avslutning. Brukade gå på mina kusiners. Så roligt att titta på & man kan nog inte annat än att bli glad :)

2009-12-20 @ 00:23:13
URL: http://deccemmber.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback