Bebis

Igår så åkte Kerstin, Marre, Madde och jag till TORP för dom hade shoppingkväll med erbjudanden och öppet till 22. Nästan alla affärer hade 20 % och det var sjuuuukt mycket folk alltså... BLÄÄÄ!! Men men... Kom hem med en toalett till Lillebror med speciellt filter som skall hålla borta dofter och även en bajsspade =)



Kom även hem med 20 kg kattsand till lilleman. Sedan blev det inte mycket mer handlat för det var långa köer överallt som gick ut ur själva butikerna, hemskt. Men en julklapp till Annie och tre par vantar till Milla blev det med. Kom inte hem med någonting som jag inte behövde handla igår... *STOLT*

Och snart så skall vi upp och hälsa mitt lilla knyte med ♥♥♥ Robbie kommer och hämtar mig och en kvart ;) *LÄNGTAR* Och nästa gång vi åker dit så kommer jag att få med mig honom hem ♥♥♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lina

Vi köpte likadan låda till vår katt ;) Fast en rosa såklart :)

2009-10-09 @ 16:55:58
URL: http://yiyah.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej lena!

Som en gammal kattägare vill jag bara rekommendera att köpa "riktigt" foder till katten, bra foder som hills eller sience plan. Min kisse dog en alldeles för tidig död i veckan, pga att njurarna slutade fungera vilket dom gärna gör om man använder sig av foder du kan köpa i vanlig matvarubutik.. Granngården har relativt bra priser.



Kram, besserwizzern Anna ;)

2009-10-09 @ 19:47:06
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback