Lite tisdag då...

Det har varit en mysig dag idag där en hel del har blivit gjort, men låååångt ifrån allt. Milla och jag spenderade våran eftermiddag tillsammans med våra underbara vänner Kerstin och Melvin, Kerstin proppade mig full av gottigheter och barnen lekte. Dom kivades en del idag, men dom är underbara ihop ;) SÖTNÖTAR!! Milla var nog trött för när Andreas (Kerstins sambo) kom hem så skrek hon som en liten blå. Hon blev livrädd för honom!! Och han som brukar vara Millas idol, but not today. Han tog händerna och satte vid sitt huvud, som älghorn och då skrek hon ännu mer. Jag fick gömma hennes ansikte länge och väl innan hon vågade titta på honom ordentligt ;)

"Kastade" bägge barnen i badet när vi kom hem på kvällen och dom garnade sig och busade ♥ Sen somnade Milla som en stock. Så himla skönt att hon är så lätt att lägga på kvällarna. Lägger henne i sängen med en flarra välling och en napp i handen så slocknar hon av sig själv. Duktiga skruttan!! ♥



Har fått gosat ordentligt med kiddows idag verkligen och även om jag fick säga till på skarpen för att Raz skulle gå och lägga sig, så har vi haft det supermysigt. Och det är ju sånt som händer, även om man blir gubbsne ibland :/ Han är ju 8 år gammal och skall vara i säng klockan 8 på vardagar. Jag tycker det är alldeles lagom, men han tycker att det är tidigt eftersom kompisar får lägga sig klockan 9. Är klockan 8 tidigt eller?? När lägger sig Era barn?? Och hur gamla är dom??

Nu sitter jag bara i soffan framför Brothers and Sisters och har mölat av Millas och mina goda kladdkakemuffins. Även Rasmus ÄLSKADE dom!! Hinner jag handla mer ingredienser i morgon så har jag lovat att göra fler så min darling Sanna kan få några med. Vi har ju våran Gray´s-date i morgon *LÄNGTAR* 

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Irene

Hej



Jag tycker inte 8 är för tidigt, har ju en son på 8 och en tjej på 7 de får lägga sig senast 8.



kram

2009-10-21 @ 01:40:23
Postat av: Maria

Corinne och Tanja (8 och 5,5) ska vara i säng senast 8, så jag tycker inte att det är tidigt nej.

Kram

2009-10-21 @ 06:54:30
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/
Postat av: LindaNoremalm

Båda våra lägger sig 8. Det är lagom för alla upp till 10 tycker jag. pusss

2009-10-21 @ 07:26:51
Postat av: ~Mezzie~

Den tiden har vi med för iallafall Sessan,

Lilleman lägger sig en timme tidigare oftast..

Men det tycker jag är en helt oki tid för lite större barn att lägga sig då de ska upp till skolan m.m :-)

2009-10-21 @ 10:41:19
URL: http://mezzieg.blogg.se/
Postat av: Tanya

Det beror ju helt på vilket sömnbehov barnen har. B1 & B2 lägger sig nio nu när det är skola. Men då kräver jag att det är upp och hoppa på morgonen. Mathias vaknar oftast före sju och Mikael går upp så fort vi säger till.

Hade det inte funkat, hade dom fått gå o lägga sig tidigare. Förra året var det 20.30 som gällde, med samma krav.

2009-10-21 @ 13:15:03
URL: http://livetochuniversum.blogspot.com
Postat av: L

TACK ALLA =) Då verkar jag ju ha rätt OK tider trots allt ;)



Kramar L.

2009-10-21 @ 18:51:34
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback