Utvecklingssamtal och sånt

Jag har bloggat snuskigt dåligt nu i två dagar, men det har varit fullt upp och jag är långt ifrån ensam. Det har varit tunt med inlägg på det flesta bloggar ett tag nu...

Efter intervjun igår så satt jag inte på arslet för en sekund förutom när jag var hos Kerstin och käkade lunch. Jag gick dit med lite bacon och grönsaker och frågade om vi inte kunde göra en sallad och käka ihop och det ville hon. Hatar att vara själv hemma och äta själv. Det värsta jag vet... Vill ha en massa människor runt mig!!

Sen var det dags att hämta Milla och då passade vi på att klämma in ett litet utvecklingssamtal för henne på dagis. Helt otroligt att hon redan haft 2 utvecklingssamtal redan min lilla fis. Allt var i alla fall kanon och Milla charmar allt och alla UNDERBART att höra, och skönt att veta att hon blir så väl omhändertagen. Milla är störtskön på alla sätt och vis och är glad och go hela tiden. Lisbeth (Millas kontaktperson på dagis) kallar henne deras lilla solstråle. Men hon är vild och galen med... Hon är den som behöver kollas mest ute för att hon vill dricka ur vattenpölarna (!!!) Fräscht?? - Nej, inte speciellt, men kul tycker hon tydligen att det är. Usch, säger jag bara!! Lisbeth sa att det var konstigt att hon inte är mer galen i magen, efter allt hon vill stoppa i munnen ute :/


Min lilla lortis ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anna:D

Så sööt<3

2009-10-09 @ 13:09:36
URL: http://annaappanna.blogg.se/
Postat av: Katharina

Men... Det gör Benjamin med!! Dricker ALLT han kommer åt ute! Vattenpölar, regnvatten i hinken, havsvatten osv. Sådääär mysigt vill jag säga! :S

2009-10-09 @ 13:38:35
URL: http://yramammansblogg.blogspot.com
Postat av: L

- Anna:



2009-10-09 @ 13:50:52
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: L

- Katharina:



Det går väl i släkten ;) Pösss.

2009-10-09 @ 13:51:17
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback