MaryJet ??

Det första jag hörde från denna skapelse med den perfekta rösten var ju Lies Beyond. Och sedan dess så har jag verkligen längtat tills det skall släppas ett album. Jag tänkte verkligen att det skulle få en självklar plats i hyllan, men nu är jag inte lika säker...?? In this skin har nu släpps och jag lyssnade över det på spotyfy, men det var verkligen inte alls vad jag hade förväntat mig. Det var bra mycket poppigare än vad jag förväntat mig. Pop vill jag ju inte ha... Anledningen till att denna människa verkligen tog mig med storm var ju hennes fantastiska röst, som inte lät som någon annan. Men jag hör inte MARIETTE i låtarna, utan vilken annan popartist som helst. Det är inget dåligt album, men jag trodde att det skulle sticka ut lite mer och inte låta så "vanligt". Kanske blir det bättre ju mer man lyssnar på det?? Hoppas det för jag gillar henne!!


BILDKÄLLA: http://1.bp.blogspot.com/_4U16-BWA3JM/SrO5yjAt3LI/AAAAAAAAAGI/Bhu1CUYIwDo/s400/_MG_2111.jpg 

SNYGG som faan är hon med, trots att jag är "allergisk" mot sådanna snuskiga dreads!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback