Tittat på bilar...

Flera bilaffärer, eller vad 17 det nu kallas, hade stängt idag på grund av att det är helgdag. Det sög rejält eftersom jag var såå sugen på bil IDAG. Hittade dock ett ställe som hade öppet och jag fick provköra vad jag trodde skulle vara MIN bil. Den var så fiiin, men när vi skulle köra så var den död. Inte ett bra tecken alls =( Och det fanns inga vinterdäck med och den behövde servas. Bil nr 2 kändes lite väl stor och hade gått mycket. Betydligt billigare dock, men den kändes inte helt bra. Efteråt ringde jag till Idas man och bad om att få komma och kolla på deras bil och det fick jag!! Den kändes faktiskt väldigt bra så vi får se hur det blir där. Kanske blir den snart min??  Fick se lilla sötnellie med =) Skall höras idag eller i morgon om det!! Skönt att det börjar gå framåt... Men det är inte så lätt som jag trodde. Har ju bara haft två bilar innan och den ena fick jag ju men den drog hur mycket som helst. Och den andra gick det inge vidare med alls sså den är knappt värd att nämna ;) Så jag hoppas att det blir riktigt bra denna gången. Behöver lite biltur nu  

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Lena Ljungberg

Vill bara ge ett litet tips. Satsa hellre lite mer pengar och skaffa dig en ordentlig bil. Dels för att du kanske inte är värsta mekanikertjejen eller känner någon som är riktigt haj på det där plus att gamla billiga bilar har en tendens att kosta MYCKET pengar i reparationskostnader sen. Och på vinten (eller året runt egentligen) och med barn i bilen så bara MÅSTE den starta. Lycka till.

2009-10-31 @ 22:34:30
URL: http://www.mammalenas.blogspot.com
Postat av: L

- Lena Ljungberg:



Det stämmer säkert, men samtidigt så kan jag inte köpa dyrare bil än vad jag kommer ha råd med. Jag måste ju kunna betala den med.

2009-11-01 @ 11:50:01
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: J

Ska du köpa en gammal bil å köp för fan en volvo eller golf. billiga reservdelar som är lätt att få tag på plus att det finns många människor som kan ordna med dem. mitt tips!

2009-11-02 @ 22:30:41
URL: http://josefinlaszlo.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback