Trött på det mesta idag

Jag är så jäkla trött idag så det finns inte... Världen har pissat på mig från första stund idag verkligen!!vet inte vad det är, men jag har varit småirriterad hela dagen och Ni som känner mig vet att det är det värsta jag vet. Vill vara glad jämt och när jag inte är det vill jag bara låsa in mig så att åtminstone andra slipper vara i min närhet.

Var hos Danny en sväng som flyttade till första egna lägenheten igår... UNDERBART!! Tror att det kan vara bra för honom och den var verkligen kanonfin både invändigt och utvändigt. Var nere på Kvantum och skulle köpa hårfärg, men upptäckte att jag hade 13,60 på kontot. Bra?? - Nja, med tanke på att det är den 3:e idag så kanske det inte är optimalt. Som tur är kunde Danny rädda mig!! Jag hade satt undan lite till sparkontot som jag skulle ha nästa månad tänkte jag, men dom små minislantarna får åka tillbaka. Hatar verkligen allt vad ekonomi heter just nu och jag får skylla mig lite själv med. Hade inte behövt köpa västen och tunikan, men jag blev förälskad och några laster måste man ju få ha så jag valde att ta den smällen. Smart?? - Kanske inte, men jag gjorde ett val och jag står för det, även om det svider.

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback