Börja dagen

Idag är en underbar dag att vakna upp till och jag känner redan nu att den kommer bli mycket mycket bättre än igår. Inte för att det är så svårt att överträffa gårdagen, men ändå ;) Jag skall snart bege mig till dagis med Milla och sen åka till skolan och plugga arbetsrätt och hoppas att mitt nya konto är aktiverat så att jag kan skriva ut alla uppgifter vi skall ha på både arbetsrätten och JÖKEN. Man hänger ju med såå mycket bättre om man har allt studiematerial. Nu har jag ju mycket gratis eftersom jag har läst så mycket juridik sen innan, men jag vill allt hänga med ordentligt från börjar för det underlättar så mycket.

Igår kväll var jag helt slut när jag gick och la mig och jag min kropp skrek efter sängen. Ingen rastlöshet någonstans, bara ren utmattning. Somnade så fort jag la ner huvudet på kudden kan jag lova och shit vad gott det var att sova. R hade däremot smitit in i min säng så den var något grusig när jag skulle lägga mig :/ Men men... Det tog inte längre tid att somna för det ;)

Nej, nu måste jag pysa om jag skall få någonting gjort gott folk.

Love and kisses...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback