Myskväll med finaste Mims ♥

Min underbaring Mims kom hem idag från Sthlm och idag har vi bara myst och haft det gott. Ätit kex och massa goda ostar, bakat kakor och gjort fruktsallad som jag kom på att vi glömt bort i kylen :/ Massa god chocklad har slinkit ner framför Twilight med. Hon hade seriöst ALDRIG hört talas om dom filmerna. Helt sinnes!! Trodde hon drev med mig först. Nu är jag galet trött så vi skall krypa ner i bingen. Raz, Mims och jag ♥ Jäkel vad underbart att få ha henne hemma igen. Har saknat henne något enormt och när hon väl kommer hem så är det alltid som om hon aldrig varit borta. Rasmus har till och med suttit i hennes knä idag, massor!! Och det brukar inte min lilla raring gå med på ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Låter som en superkompis och en superkväll

2010-05-01 @ 07:19:39
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback