Mycket uppskattat



För någon månad sedan så kom ett brev i brevlådan från LÄNSFÖRSÄKRINGAR. De ville önska mig en trevlig sommar och på grund utav att jag är guldkund (har alla försäkringar där, och lägger massa massa pesetas varje månad på försäkkringar hos dom), så skickade som mig en sommarpresent som tack för förtroendet som kund. Himla gulligt måste jag säga och det uppskattades massor. Fick gå in på en sida bara och välja vilken bok jag ville ha och fylla i min adress och gratiskod. Det gillas!! Valde Katerina Janouch nya bok Bedragen. Gillar hennes böcker, så denna ser jag fram emot att hugga in i. Har inte läst en bok, förutom kurslitteratur, på flera år. Så det skall bli spännande!! Kanske till och med hinner lösa den på min semester. Den kom lägligt med!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Nice!

Den är inte så ny men... ;)

Den är bra, har precis läst fortsättningen på den (Systerskap) och tredje boken (Hittebarnet)kommer i september =)

Kramar

2010-08-03 @ 15:25:00

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback