Vaknade upp

Med munsår, en stor finne, mens, nageltrång på en tå och vetskapen att jag har 60 timmars (!!) arbete framför mig idag. Men vet Ni vad...?? Jag vaknade även upp med ett leende på läpparna, gott humör och frid i själen. Och gissa vad som överväger stort?! Jo, just nu mår jag så jäkla bra. Det finns någon som inte fixar det, och bara vill bråka, men det skiter jag högaktningsfullt i denna gången. Din kontroll har du tappat för längesen, likaså greppet om mig. Så det så... 

Vägde mig även i morses, och jag vet inte om det beror på min grymma träning + kost, eller det faktum att jag inte är lika menssvullen längre (2:a dagen), men jag hade gått ner 1,5 kilo. Trevligt!! Det sporrar mig faktiskt att hålla igång träningen. Innan så fort jag har tränat har jag bara gått upp, eftersom jag fått muskler och ätit så mycket skit. Tänkt att... Jo, men jag har minsann tränat. Då kan jag vräka i mig eller chipspåse, eller två. Lite (läs: mycket) godis, cola och annat smått och gott. Men nej, nu skall jag ta tag i MIG. 9 dagar utan cigg är det med... BOOOOST!!

Men nu har jag brådis ;) Tjing!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: veneziabogdanov.blogg.se

Jätte snygg bloggdesign :) xoxo.

2010-08-27 @ 08:43:27
URL: http://veneziabogdanov.blogg.se/
Postat av: Cissi

Godmorgon! Allt bra med dig idag? :)

2010-08-27 @ 09:05:57
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: lindanoremalm

GRYMT!! Bra du mår toppen! Hoppas det delvis är för att vi ska ses. Pusss

2010-08-27 @ 09:18:39
Postat av: Lena

Klockrent!! Saknar dig och passar på att önska härlig helg!

2010-08-27 @ 11:27:06
URL: http://www.mammalenashus.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback