Snart 9 år sedan ♥

I morgon bitti efter att jag slutat jobbet så pyser jag till gymmet och tränar några timmar. Tycker att det är gott att träna innan, och efter jag har jobbat långhelg. I fredags gymmade jag i drygt 2 timmar och fick mig en rejäl genomkörare. Det kändes så skönt och jag har faktiskt inte ätit så mycket sött i helgen med så jag har varit riktigt duktig!!

Efter gymmet så skall jag hem och baka tårta till min älskade lilla prins som fyller hela 9 år i morgon bitti. Tänk att lilla jag har varit Mamma i snart 9 år till världens mest fantastiska lilla kille. Jag kan knappt fatta det!! Mammas finaste ♥ Du fyller mitt liv med mening och ger mig så mycket kärlek och lycka. Du är mitt ALLT!!



Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Eva Götharson

Hej Lena!



Hittade in här till dig från Lenas blogg :-). Ville bara skriva att du har en jättefin sida och hoppas att ni får en supermysig födelsedag! Mina tjejer fyller också år här i dagarna så det är mycket kalas i huvudet just nu! Må så gott!



Med vänliga hälsningar Eva i Karlskrona

2010-02-15 @ 20:41:56
URL: http://evagotharson.blogspot.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback