En pina i röven

Min vackra lilla dotter är en riktig pina nu alltså. Hon fullkomligen VÄGRAR sova numera och jag vet inte vad jag skall göra med henne. Har verkligen ingen lust alls med att lägga mig samma tid som min 2-åriga dotter varje kväll. Känns som om jag har prövat ALLT. Hon som har varit så himla lätt vid läggning är nu som förbytt :/ Helt plötsligt så skall hon vare sig sova middag eller  sova på kvällen. Nu sitter hon bredvid mig och snyftar att hon har ont i foten och gäspar om vart annat. Jag har burit upp henne cirka 10 gånger, men hon kommer bara ner igen... Pust!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Det är inget som du kan göra uppe tills hon somnat så att hon hör att du är alldeles utanför men ändå att du gör ditt.

2010-01-24 @ 21:28:09
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Athina

Hade problem med att sessan inte ville sova i sin säng, kom upp å la sig i min å tre pers i en 105 säng funkar inte =) Men pratade med sofia på BVC, hon har ett bra häfte som funkade å fortfarande funkar skitbra på henne. Verkligen värt å testa!! Sessan somnar vid 8 å kommer inte in förrän halv 7-7. Ring å säg att du vill ha ett =)

2010-01-25 @ 07:28:59

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback