Städar som en garning

Med tanke på att mitt hem numera ser ut som ett krigszoon, så är det inte allt för trevligt att vara hemma. Igår natt var det obeskrivligt skönt att krypa ner i sin egen säng i sitt nya sovrum, men sen säger det stopp tyvärr. Denna renoveringsröra är inte att leka med, men idag har jag tokstädat. Prinsbabyn har varit jätteduktig och hjälpt sin Mamma och det uppskattas MASSOR. Han är fantastisk min son, och speciellt när han lägger den sidan till. Nu är nedervåningen snart klar och sen är det bara att hugga i på övervåningen för där är det inte fagert... Men nytapetserat, nytt golv och nya listor... Det är inte fy skam kan jag lova ♥ 


Pic by. tankarilosvikt

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Anna

Låter jättespännande!! Donar själv med lite renovering nu :)

2010-07-16 @ 11:49:42
URL: http://annaellanora.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback