Beautiful dreams

Hittade ett så fantastiskt sovrum på nätet när jag surfade runt bland inredningsbloggar. Jag kan verkligen knappt bärga mig tills mitt blir klart. Jag toklängtar som en galning... ;) Det kommer bli så himla vackert och jag kommer att sova som en drottning ;) Jag skulle vilja ha en takkrona med. Hittar jag det så kommer sovrummet att bli fulländat ♥ Är inte detta det vackraste Ni sett??!!


Pic by. http://christys-thriftydecorating.blogspot.com/

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: ♥ AngelOfLove ♥

Underbart fiint ska hålla koll med efter en takkrona åt dej ;-)



Själv har vi helt bytt stil i somrummet men det är inte helt klart än.

Gardiner är på väg hem, och så ska vi bestämma vad vi ska ha på ena väggen.

Men äntligen börjar det bli som man vill här hemma nu.. är väl på tiden hihi..

Bara tapesering som jag vill ha gjort men det kommer det med..



PUSS och ha bästa dagen finaste ♥

Och hoppas din bror kryar på sig

2010-06-19 @ 09:49:53
URL: http://angeloflove.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Tack gumsan ♥

2010-06-20 @ 11:49:29

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback