Vaknade helt rubbat idag

Mina drömmar har avlöst varandra och de har varit helt störda... Brukar i och för sig vara lite förvirrat där, men idag... Ja, då var det inte att leka med. Men men... Vaknade, och upptäckte att det inte var sanning i drömmarna, pustade ut och var oerhört lättad. Pratat med min Soulsister med och hon är välbehållen!! Nu måste jag duscha... Min fina kollega och vän Josefine Löwing kommer och hälsar på mig i Vara och förgyller min dag medan min kärlek är på jobbet ♥ För min del blir det lite jobb hemifrån idag... Ett avsidesprojekt som jag håller på med ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Maria

Låter som du har det bra i livet min vän, glad för din skull =)

Kramas

2010-11-01 @ 12:09:45
URL: http://sessornasmamma.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback