Lika samma ??

Kommer ni ihåg att jag för ett tag sedan visade en bild på min hemmagjorda nya lampa som jag pysslade ihop en dag...?? (Se nedan...)



I alla fall... Igår så fick jag mitt vanliga nyhetsutskick från Inreda.com som jag brukar få någon gång i veckan, och då ser jag dessa från Emperors lamp, Kejsarens nya lampa!...

Emperors Lamp - Kejsarens nya lampa

Dessa finns att köpa på Inreda.com Bara det att dessa kostar 2199 kronor för en stor, och 1999 kronor för en liten. Liiite skillnad på pris där. Själv så betalade jag 20 kronor för en lampa och skalade av den tyget. Sedan kan man välja själv vilken färg man vill måla den i. Eller om man hellre vill klä den i något fint tyg. Snyggt det med!!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Riktigt sjukt!!

2010-10-29 @ 22:41:35
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: L

Hahaha... Men lite kul tycker jag allt :D

2010-10-29 @ 23:28:45
URL: http://lenalarssons.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback