Outstanding VOLBEAT

Igår entrade vi Scandinavium vid 19-tiden, och möttes av en rejäl folkmassa. Först så spelade två förband, Entombed (svenskt) och The Kandidate (danskt). Sicken jäkla dynga alltså... Inte min smak alls!! Dom bara skrek, skrek och skrek för fulla muggar och jag har ingen aning om vilket språk de sjöng på ens. Ren dynga, enligt mig med andra ord. Jag gillar ju speciella röster och deras var inte mycket att hurra för, usch!! Men SEN, så kom mina underbara VOLBEAT ♥ och jag blev ännu mer kär om det nu är möjligt. Dom var så galet grymma!! Inte många som kan låta som de gör i en studio, live. Underbara underbara skapelser. Michael Poulsen tog min hjärta med storm än en gång när han frågar en tjej ur publiken om varför hon inte har någon Volbeat-tröja på sig?! Han frågar sedan vidare om hon inte har några pengar?? Eller någon pojkvän eller Pappa som kan köpa en till henne... Sedan ler han och säger att han kan vara hennes Pappa för ikväll. Går ner till henne och ger henne 300 kronor till en t-shirt. Sååå jäkla skön!! Älska honom...


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: eyrbulslyp

Xoxezap okawevim, acojazesa ulib usisar zehih, qapaz apivohe ikupaxuvej:)

2012-10-16 @ 16:15:43
URL: http://www.metexet.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback