- 3° var det i morse

När jag skulle dra mig hemåt, och rutorna var helt igenfrostade. Det är inte ens oktober och man behöver skrapa rutorna... Det är illa!! Hur skall denna vinter sluta?? Idag har jag varit och tränat för första gången på över en vecka. Har ju varit riktigt risig nu ett tag så träningen har jag fått skippa. Men jäkel vad skönt det var att träna idag. Gick igenom en hel del och det kändes grymt skönt. Tyvärr så har mina benhinnor varit helt sabbade idag, men i morgon skall jag till min mirakelman som skall ta bort det onda på mig ♥ Han är grym på det där!! Han har så gott som botat min benhinneinflammation, men jag har slarvat lite i veckan och det får jag äta upp nu. Kan knappt gå ordentligt!! Men jag är övertygad om att han kan fixa mig igen :) 

Hämtade min baby tidigt idag så det blev ingen sömn för mig. Hon skall till sin Pappa i helgen, så jag ville ha hem henne. Stackars liten hade varit missen inatt för första gången och vaknat till flera gånger och skrikit efter mig. När man hör sånt så brister ens hjärta i tusen bitar :´( Ledsen var hon när jag kom med och har inte velat släppa mig idag. Lilla lusen ♥ Men allt har ju gott över all förväntan så jag antar att det måste komma nåt litet bakslag någon gång...?? Hoppas att det räcker med detta!! Hon har iofs varit mycket på dagis denna veckan, så det kan ju vara det med. Jobb, möten, utbildning och läkarbesök har det varit för mig, så det har varit fullt upp. Tur att hon är så duktig min docka, men det gör allt ont i Mammahjärtat och samvetet värker lite måste jag erkänna...

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: jessica blom

det sägs att det kommer bli den kallaste vintern på 1000 år (hur dom nu kan veta det)? iaf, ett vinterhelvete kommer från polen, och det kommer bli dubbelt så kallt o vidrigt som förra året, roooligt, eller inte!

2010-09-30 @ 21:50:29
URL: http://jessanblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

- Jessica:



Neeeej, FY!! Var rädd för att just dom orden. Den förra var ju jävulsk så hur fasen skall det gå denna gången :/

2010-10-01 @ 11:02:06

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback