Morgonen hos Larssons.

Förra veckan så var Papadopoulos-skönheterna och hälsade på här, och förgyllde våran tillvaro lite. Therese berättade för mig att hon inte visste vad hon skulle göra åt Ellas burr. Jag sa då att det finns hopp, eftersom Milla jämt hade burr som inte gick att göra något åt när hon var mindre, men att det som tur är har försvunnit nu. Tyvärr så skulle jag inte ha sagt de gyllene orden, för efter den dagen har det kommit tillbaka. 

Millas morgonfrill är numera katastrof igen och det är mer regel än undantag. Men men... Tur att ungen är så galet vacker ändå ;) Pigg som en lärka är hon idag med och febern är som bortblåst. Skönt!! I morses så var det HANNKAKOJ som gällde hon Oss, och då skall man ju ha sylt och vispad grädde till med. Vispandet stod lilla skönheten för... 


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Janina

Åh vad gott..

Blir nog pannkakisar nu för min del ikväll. :)



Kram

2010-09-22 @ 14:48:28
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: Papadopoulos

Haha, åhh tänkte på Milla i dag faktiskt. Sötunge. Ella har 3 goa dreads i huvvet som jag får försöka kamma ur efter badet ikväll.

2010-09-22 @ 17:22:01
URL: http://kouklamou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback