Första natten i huset

Gick som en dans :) Fasen vad underbart det känns! VÅRT HEM ♥ Jag är så galet lycklig just nu att jag nästan skäms. Kärlek till Er och TACK än en gång för alla tankar, kommentarer, telefonsamtal osv. Jag värderar det oerhört! Känner verkligen att det går åt rätt väg med mig nu och idag har jag kunnat göra en hel del. Ja, egentligen borde jag ligga och vila, men det är sååå SVÅRT när man flyttar. 

Vi har i alla fall haft världens bästa här och hjälpt Oss! Ni vet vilka Ni är... Utan Er hade det aldrig gått ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Grattis!

Till ert nya hem...



Kram

2011-04-18 @ 07:17:14
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback