Idag är en stor dag!

Idag så blir Andreas och jag stolta ägare till vårat älskade hus ♥ Som vi har längtat, och nu är dagen med stort D äntligen här. Önskade att jag kunde vara lite piggare bara så jag kunde hjälpa till mer. Men inte så mycket att göra åt det. Millis har fått öroninflammation mittt upp i allt med. Det rinner en massa vax ur ena örat och stackarn vill att jag skall sätta plåster på örat så det blir bra igen :( Hoppas att lite penicillin gör susen så att hon snart är på benen igen. För det har varit en mycket ledsen tjej inatt. Och även idag går hon med handen för örat :( Kärlek till Er ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: jessica

så fint hem ni får! :-)

Hoppas du mår bättre efter det som hände? jag vet verkligen att det gör ont, tro mig =P fy!

hälsa ongarna och mannen! :-)

2011-04-15 @ 10:42:08
URL: http://jessanblom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback