Oj, vad jag har sovit!

Intressant vetande va? - Nej, inte speciellt förstår jag, men jag hade lite brist på fantasi på min rubrik. Igår så somnade jag sent. Alldeles för sent... Och Millis gick upp med sin mormor idag morse så jag sov till 12:30 (!!!). Inte bra alls, för det betyder att Lena vänt på dygnet ännu en gång, och kommer att ha gubbsvårt att somna ikväll. Och söndag den 3 april = samling klockan 07:00 (okristligt tidigt på en söndagmorgon) för att Raz skall spela cup i Grästorp. Skall bli himla kul att se honom! Första cupen med nya laget. Önskade att A var hemma med, men han kommer tyvärr inte tillbaka förrän söndag eftermiddag/kväll. Och likså mina svärisar, fast dom är i Tyskland i stället. 

Min söta svärmor ringde mig igår och sa att dom hade kommit fram välbehållna, men att hon var tvungen att ringa och höra hur det var med kottarna, för att hon saknade dom så redan. Gulle ♥ Det kommer nog gå finfint att bo hos dom i två veckor :) Eller ja, 13 dagar... För sen får vi vårat HUS ♥ Har jag sagt att jag längtar eller? ;)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: kristina kittelsen

hur har du fått rubriktextens border så kort ?

2011-04-02 @ 18:26:06
URL: http://bluefairy.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback