Porslin

Är något som måste inhandlas till detta hushållet. Vi har gjort Oss av med allt vårat gamla, och tänker köpa nytt och fräscht. Exakt vilket det blir är inte bestämt men vi är överrens om vad vi vill ha för stil på det i alla fall. Det lutar åt fyrkantiga tallrikar och assitter från IKEA.

Får se vilka som för följa med Oss hem när vi åker dit. Men det får bli först när jag blir av med mitt ryggläge. Inget IKEA än på några dagar! Känner mig lite piggare idag dock och det glädjer mig :) 


Foto lånat från IKEA bloggen

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Wow, kör själv fyrkantigt... :-)

Det är as snyggt!

cool stol! Lite fiol formad, själv har jag fyndat bland arvegods :-)



Men för tusan ta det lugnt vännen, du tjänar på att låta det ta sin tid, även om jag uppfattat det som vi är lite lika :-)

Allt ska typ hända NU!



Sänder styrka & kraft till dig & massor av kramar!

2011-04-19 @ 11:08:19
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback