Rörd till tårar

Igår så kommer mina kottar in till mig och säger att någon (man/kvinna minns jag inte?) har kommit med ett paket till mig. Och att dom tror att någon har skickat blommor. Jag öppnade paketet och där i finns en helt fantastiskt stor och vacker bukett. Jag undrade vem som hade skickat dessa vackra, men strax därpå ser jag ett litet kort... Mina fantastiska kollegor... Ringde upp min chef med tårar i halsen... Blev så obesskrivligt glad, att jag knappt finner ord!


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: jossan

Krya krya i massor....puss puss finaste

2011-04-15 @ 12:33:23
Postat av: Gnistan

Fint gjort!

Tänker jättemycket på dig & hoppas att du snart kryar på dig!



<3

2011-04-15 @ 19:55:22
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: vnxqknfxi

Ibac iwagikoxa axupelis xito ahiv owotiyad zi, azucor er izeya ozozeruto ipitujezub, usod vopozipifa!!!

2012-10-16 @ 13:04:20
URL: http://www.goyehinezo.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback