Solen lyser på Mia Skäringer

Och jag skall strax gå ut på altanen och sätta mig en stund i aolen jag med. Jag har börjat läsa Mia Skäringers bok - Dyngkåt och hur helig som helst. En bok jag verkligen kan rekommendera! Shit, vad jag känner igen mig på många plan. Hon är verkligen fantastisk. Vackra begåvade kvinna! Hon har en fantastiskt härlig inställning till mycket tycker jag. Och även om livet självt...

"Det går inte att tänka igenom allt alla gånger, Jag vet folk som tänker igenom livet i stället för att leva och när de väl tänkt färdigt är allt för sent. Det blev inga barn. Inga resor. Inga fester. Men allt blev genomtänkt. Som en stor Jönssonligeplan. Utritat och planerat in i minsta detalj. Men förberedelserna gjorde att livet körde om. Förbi. Bort i tvåhundra kilometer och kom aldrig tillbaka."

Foto lånat från google.

På tal om något helt annat... Så har Rasmus två kompisar här (Jesper och Albin), medan Tilda leker med några tjejer på gården. Jag älskar att se Rasmus med sina nya vänner. Hela jag fylls av lycka, glädje och lättnad. Så himla goa killar! Även Millis har fått kompisar. Redan första dagen kom hon med en liten kille till trädgården och denna känsliga Mamman grät av lycka! Mina fantastiska sociala ungar ♥ Har varit så rädd för att dom inte skall få kompisar och att de skulle vantrivas. Nu ser jag ljust på framtiden här. Detta är vårt hem, och det finns inte ett ställe på jorden som jag hellre skulle vilja vara på... *KÄRLEK*

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Ja, lever man inte här & nu med nya upptåg, precis som du kopierat Tiden kommer inte igen! :-)



Härligt att vara en stolt morsa, önskar jag hade varit detsamma, får nöja mig med mina guldklimpar...



18 mils kramar

2011-04-20 @ 15:59:07
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: L

En dag kanske även du får den stora gåvan att bli Mamma. Önskar dig inget hellre! Du skulle bli en fantastisk Mamma underbara Gnistan ♥

2011-04-21 @ 11:35:37
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Modern

Så himla gott att han har fått kompisar redan.

2011-04-21 @ 19:48:37
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Janina

Va bra att dom har fått kompisar där. :)

Verkar som att ni har det bra?

Önskar er lycka i framtiden. :)



Kram

2011-04-21 @ 20:36:43
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: Tina

Visst var den bra, hon är grym! Hade så gärna sett hennes föreställning=)

2011-04-24 @ 20:59:00

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback