Time for tömning

Kul, kan en del kanske tycka... Själv tycker jag la att det är sådär! Tur att A är då duktig och sköter det så mycket bättre än jag, så att jag bara kan vara en hjälpande hand, för det är fasen inte enkelt. Huuu... Undrar hur det kommer att bli, om vi får ordning på´t. Hoppas hoppas hoppas :)


Men, anyway idag gjordes alltså våran första förstaste tömning :) Das resultat för Ni se en annan dag... Kanske ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Det blir ordning, men både du L & A, kommer flytta på grejer, fram & tillbaka, man kan ha fint ändå, kärleken kommer inifrån, men jag lovar att det kommer bli bra..



Jag själv flyttar efter 4 år fortfarande på grejer, kanske beror det på att jag gillar heminredning...



Stor cyberkram!

2011-04-29 @ 06:44:51
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback