Välkommen in i vårt hus

Tänkte jag säga när jag började ett inläg tidigare idag med massor av bilder på huset, och självklart inne med. Jag laddade upp bild för bild men jag hann verkligen inte färdigt. Jag har städat hela jäkla dagen! Det suger vill jag lova, men nu är det skinande rent överallt och luktar ljuvligt i hela huset. Hi hi hi... Nu kan jag verkligen skriva "i hela huset med". Helt galet, vi har ett eget hus. Och jag älskar det! Synd bara att det var skitigt som f**n när vi flyttade in, och inte är helt klara med "hennes bit" än. Fingrarna blir helt svarta när man tar på saker, men nu är det mesta gjort. En del skit i källaren kvar, men ovanvåningen är klar. SKÖNT! I morgon skall jag jobba, första dagen sedan min sjukskrivning. Känns lite läskigt faktiskt... Har varit hemma riktigt LÄNGE nu känns det som... Men, det skall bli kul.

Kanske hinner skriva ett tidsinställt inlägg med, men lovar inget. Natti ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Håller tummarna för dig att det blir en bra dag på jobbet!



Kramar om

2011-04-26 @ 06:52:44
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Sara

Mycket att göra alltså, men det är det värt förstås.

2011-04-27 @ 14:53:41
URL: http://snickeri-huddinge.se

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback