Avsked av en kär vän

Igår kväll så tog jag även ett beslut gällande mig själv och bloggen... Denna blogg har gjort sitt! Jag har bestämt mig för att sluta blogga här! Min blogg är personlig och jag vill inte lägga ut mitt liv offentligt så som jag har gjort. Detta är inte bara för min skull, utan även av respekt för min familj. Dom läggs ju också ut när jag bloggar och det är inget som dom har valt själva. Vill dom vara offetliga så får dom välja att vara det, men inte pga mig och min blogg. 

Det är lite ledsamt, för jag tycker egentligen om att blogga. Men nu det senaste så har det blivit för mycket annat och tiden räcker inte till. Jag vill kunna skriva precis vad jag vill, och jag känner att jag inte riktigt kan göra det, så denna kommer att stängas inom några dagar. Kanske öppnar jag upp en ny blogg i framtiden, och om jag gör så får gärna den som vill följa med mig. MAILA MIG I SÅ FALL ELLER LÄMNA EN KOMMENTAR HÄR! Då kommer den inte handla om mig och min familj. Renoveringarna som vi gör kanske, men inte mina barn eller min man. Utan i stället mina intressen, inredning, foto och annat skapande. Kanske en och annan personlig tanke eller åsikt, med, men JAG eller MIN FAMILJ kommer inte vara offentliga. Ni som känner mig kommer veta att det är min blogg, men inte andra. Det finns allt för många som har rotat i mitt liv genom bloggen och så skall det inte vara... MITT LIV ÄR MITT LIV!

Samtidigt vill jag tacka Er alla som har följt mig genom åren, nya som "gamla". Ni är guld värda, och jag vårdar Er ömt i mitt hjärta. Detta är mina sista ord här... TACK ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Helene

Vill gärna föjla din ev nästa blogg massa kramar

2011-06-14 @ 11:38:30
Postat av: Gnistan

Förstår - så klokt

Kärlek

2011-06-14 @ 17:10:41
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Sandra (haralds)

Skulle jätte gärna vilja fortsätta läsa din blogg <3

2011-06-14 @ 17:15:17
Postat av: Ida

Men nääääääää! :(

Jag vill fortsätta läsa såklart!

2011-06-14 @ 20:58:01
URL: http://Www.hejadavid.wordpress.com
Postat av: Modern

Tycker du gör ett klokt val...även om det känns tråkigt men....skulle du blogga igen så följer jag gärna den.

2011-06-14 @ 21:31:18
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: Tina

Kommer sakna dina ord men du ska göra som du känner bäst fina du. Självklart vill jag läsa vidare den dagen du påbörjar något nytt!

Stor Kram

2011-06-14 @ 22:02:23
URL: http://noashine.wordpress.com
Postat av: Maria

Dina kloka ord och tankar kommer jag sakna, men jag förstår ditt beslut.

Vill självklart följa med om du startar något nytt =)

Massa kärlek till dig

2011-06-15 @ 08:34:27
Postat av: sara

Vad synd...tycker din blogg är rolig att läsa. Trots detta tycker jag faktiskt att du gör rätt.Jag känner dig inte men tycker att du verkar vara en härlig person, snäll & sympatisk. All lycka till dig & din familj!

2011-06-15 @ 21:43:07
Postat av: Tanya

Förstår dej, men tycker det är hemskt taskigt på ett egoistiskt plan. :) självklart vill jag ha en länk om du öppnar en ny! Kram, kram!

2011-06-16 @ 12:18:14
Postat av: Anonym

Tråkigt, du som älskar att blogga?Gör som jag var inte privat alls i bloggen, så kan du ju blogga om det du tycker om istället (rensa denna och behåll den?)...När du skaffar ny blogg skicka mig adressen =) kram Lotta

2011-06-19 @ 09:59:56
Postat av: Ann-Sofie

Snälla goa söta varelse, vill du skicka länken om du börjar blogga igen..



Stor KRAM

2011-06-21 @ 00:15:58

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback