Sorg

För en stund sedan fick jag ett fruktansvärt besked... En nära vän till familjen är död. Jag kan inte fatta det... Ledsen, förtvivlad, och oerört uppskakad känner jag mig just nu. Så mycket tankar som snurrar i mitt huvud och jag bara frågar mig själv varför? En ung fin människa som hade så mycket... Lider så med hans familj. Speciellt också med min älskade Pappa som har förlorat sin fina vän. Mitt hjärta blöder och jag känner mig vilsen... Jag förstår inte varför?!

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Jag vill lyfta upp dig & hans pappa, jag vill skänka er all styrka & kraft som finns, vill att en vindpust smeker ert hår.



Vill bara finnas för en vän som dig!

Tänker på dig av hela mitt hjärta - det gråter med ditt..



Tröstekramar ger jag!



Vet hur det känns, men inte hur jag kan hjälpa, mer än att finns bredvid..

2011-06-14 @ 16:02:54
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback