Heeej

Längesen jag skrev något vettigt nu minsann... Och är bara inne en liten snabbis :) Jag har inte direkt någon tid över just nu. Idag så låste jag dörren till min lägenhet för sista gången... Nu är det "bara" kontraktskrivning och överlämning av nycklarna som är kvar och det sker på fredag. Helt galet att dagen snart redan är här. Hur gick det till? Dagen som kändes så avlägsen och så långt borta är nu här. Tidigare så hade jag lite panik när jag tänkte på det, men nu så känns allt helt solklart. Det är ju så här det skall vara ju. Jag har nu inga som helst tvivel gällande vart våran plats är, och det känns fantastiskt ♥

Däremot har vi fullt upp nu så bloggen kommer i skymundan. I helgen var A och jag i Danmnark och hade det gott. Blev några fina bilder med, men dom kommer inte upp idag. Kanske någon annan dag... ;) Natti ♥

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: gnistan

Det låter ju så jäkla häftigt, snart är det dags att möblera... :-) coolt, saknar dig här, men vet varför så det är helt oki.

Du har ju faktiskt ALLT du kan få! :-)



Bamsekraaaam

2011-03-29 @ 07:18:43
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu
Postat av: Modern

Ha det så jättebra...

2011-03-29 @ 21:36:21
URL: http://kittelsen.blogg.se/

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback