Bestämd liten donna!

Idag fick vi fightas lite vid läggningen, min lilla trollunge och jag. Vi hade inte riktigt samma plan, hon och jag. Började med sovrutinerna vid 19:00 och tänkte att hon skulle lägga sig då. Vi hade pratat Oss igenom en fair deal tyckte jag, och jag trodde verkligen att jag skulle ro detta projekt i land, snyggt och smärtfritt. Denna gången hade Mamman fel. Milla gick och lade sig med ninniflaskan utan gnäll, direkt efter tandborstningen, precis som hon lovat. Däremot dröjde det nog inte mer än fem minuter eller nåt sånt innan trollet kom upp och sa att hon minsann hade sovit gott nu, så nu vill hon vara vaken. Men men... En timma senare sov hon i alla fall. Det tog lite tid, men det kunde vart värre. Lilla bestämda sötgöte... ♥


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Modern

Känner igen detta!!! sedan flera SMÅ troll haha

2011-05-11 @ 06:58:27
URL: http://kittelsen.blogg.se/
Postat av: qldtngkglyk

Vacadalugo ogadecikun vobo mixijugule mo ihuxux hijup, atayu!!!

2012-10-16 @ 15:26:07
URL: http://www.acukaduha.com

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback