En stark känsla

Som växer inom mig, som jag inte riktigt kan sätta ord på. En glad känsla, men ändå en skum känsla som jag inte känt på länge... Babbel babbel babbel. Jag vill så himla mycket just nu, och ibland inget alls, så jag blir förvirrad ;) Ha ha ha... Nej, men ett par skor eller två så kanske jag blir lite "stillad" ;)

Vill börja blogga igen, ordentligt. Har så mycket inom mig som vill komma ut, men jag känner att jag inte riktigt har tid. Har knappt tid att läsa andras bloggar heller :/ Men samtidigt så njuter jag för fullt av mitt liv nu och vill leva "här-och-nu". VAD VILL NI LÄSA OM??

Vi var på utvecklingssamtal med Raz idag. Han hade nästan full pott på alla delar på de nationella proven. Fantastiska unge ♥ Kan man bli annat än superstolt?! ;)

Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Janina Aurora

Jag vill läsa om;

inredning och vad du köper (fast det är du väldigt bra på att berätta endå men.. =D ), kanske lite bra ordspråk.. Mja, sen gillar jag allt som du skriver om nu. :) Men där är väl något som Jag vill läsa..



Kram

2011-05-05 @ 21:34:19
URL: http://janinaaurora.blogg.se/
Postat av: L

TACK Janina Aurora vad gullig du är. Det värmer i hjärtat ♥

2011-05-06 @ 10:00:59
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: theres

jag vill läsa om ditt/erat liv.

2011-05-06 @ 18:20:02
Postat av: L

- Theres:



Det skall du få :)

2011-05-06 @ 18:26:52
URL: http://lenalarssons.blogg.se/
Postat av: Gnistan

Du skriver redan så bra, kämpa på vännen, du har ett hjärta fullt av saker & inspiration, är säker på att du finner tiden & orken i lagom takt. Din takt!



Är bara så himla glad :-) över det du skriver, vill bara läsa mer, är ofta härinne, för du har en massa projekt på gång & en så härlig vitaminkick som man får här hos dig...



Du får mig att Le, fortsätt med det!

Du är så jäkla go som människa, glöm inte bort det goa som finns rotat i dig, den utstrålningen, får mig att bli glad!

2011-05-06 @ 19:04:03
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback