Kommer inte igång!

Andreas är och tränar och Millis leker med sin kompis Fanny på rummet. Det är alltså bara för mig att lägga bort datorn och sätta igång och kratta, men det går inte. Mitt huvud dunkar på som bara den, och jag känner mig frusen. Inte alls sugen på att gå ut i kylan nu när solen har gått i moln. Rugg!

Men det är väl lika bra att sätta igång innan regnet kommer. Det verkar tyvärr inte vara långt borta :/ Igår köpte jag blommor till min man. Fina va?! Han blev glad :)


Lämna en kommentar så blir jag GLAD ♥
Postat av: Gnistan

Nu är jag här igen, känner mig som en som aldrig ger sig...ler..



Fina blommor, vem skulle inte bli glad av dem?



Alltid lika kul varje gång, när man kikar in här..



Kramar en som aldrig ger upp :-)

2011-05-14 @ 15:55:03
URL: http://livsgnistan.bloggo.nu

Vad har du på hjärtat...??

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

Din e-mail: (Ser bara Lena)

Har du blogg?

Låt orden flöda... ♥

Trackback